Şanlıurfa'da saman yüklü tır alev aldı

Şanlıurfa'da saman yüklü tır alev aldı

Viranşehir’de seyir halinde olan saman yüklü tır alev aldı. Dumanların yükselmesiyle olay yerine sevk edilen ekipler, yangına müdahale ederek kontrol altına almaya çalıştı.

Şanlıurfa'da saman yüklü tır alev aldı

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Yangın, Şanlıurfa’nın Viranşehir ilçesine bağlı Eyüp Nebi kavşağında meydana geldi. 

İddiaya göre, plakası ve sürücüsü öğrenilemeyen saman yüklü tır seyir halindeyken alev aldı.

 Yangını fark eden sürücü, tırı emniyet şeridine park ettikten sonra kendisini dışarı attı. 

Daha sonrasında 112 Acil Çağrı Merkezi'ne yapılan ihbarla olay yerine itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi.

 Kısa sürede büyüyen yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Yangın sonrası tırda maddi hasar meydana gelirken çıkış nedeniyle ilgili soruşturma başlatıldı.

 

Şanlıurfa'da saman yüklü tır alev aldı

İptal

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

0 Yorum

Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!

Tekrar deneyiniz.